צרו איתנו קשר במייל:

כתבו לנו למייל שלנו: dana@memail.co.il

יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

הכנות אחרונות לפני החצייה


בשבת ה 24 לנובמבר נחתו ב"דנא" אברהם אורי המוכר מההפלגה מגיברלטר לקנריים  ורז דנא האחיין שלנו שמייד הוריד את הגיל הממוצע ב"דנא" בשנים רבות והגדיל את יכולת הסחיבה וההרמה בקילוגרמים רבים מאד מאד...
 אברם, כרגיל, עמוס בבקבוקי ברנדי איכותי ורז עמוס בעוגיות ופסטו מעשה ידיה ל"התעלף" של סבתא לאה וטחינה וקפה שרוני של רז שלחה כדי שנזכור מאיפה באנו ולאן אנחנו חוזרים....איזה כיף לטעום ולהריח שוב את הבית. המון תודות!!!
אורי לא ביזבז רגע והכניס מייד את שניהם לעבודות סבלות אינטנסיביות, לאחר שיום קודם הוא סחב לבד לא מעט קילוגרמים של מצרכים. מאות בקבוקי מים, יין, בירה, שמן וחלב כמו גם ערמות של קופסאות שימורים, שקיות קמח, פסטות, אורז, סוכר, תופינים וחטיפים שונים. הכל נכנס ל"דנא" ולא נודע כי בא אל קירבה. כל הכמויות הללו שנועדו להזין  ולהרוות 4 נפשות במשך כ 3 שבועות נכנסו מתחת לכל פיול ומאחורי כל ריפוד של ספה באופן מפתיע למדי. נכון שגם, לאחר משא ומתן ארוך, הסכמתי לתרום את המקלחת הפרטית שלנו לטובת איחסון המים ונתקלח בשירותים הקטנים. לא נורא, בעיקר בהתחשב בהטיה שממילא לא תאפשר מקלחת נוחה בצד הימני של הסירה.
רז ואורי בתורות, ירדו לנקות את תחתית הסירה וחזרו משם קפואים וכחולים אך עם הכרזה שנחסוך כ 15 שעות הפלגה (במשך 3 השבועות) כתוצאה מהנקיון. אני בטוחה שכולנו מאד נשמח להגיע לקריביים 15 שעות קודם.



















יום ראשון ה 25 לנובמבר, גשום משעות הצהרים, מערכת דרומית חזקה נכנסת לאזור והתכנית שלנו לצאת ביום שני ה 26 לנובמבר נדחית ליום רביעי ה 28. אפילו משט ה ARC שהייה אמור לצאת ביום ראשון ה 25, החליט בפעם הראשונה להיווסדו מאז 1998 לדחות את היציאה ביומיים, עקב תנאי מזג האוויר הקשים השוררים באזור הקנאריים.
אנחנו מנצלים את הזמן להכנת ערסלים שיקלטו את הפרות והירקות למסע,






אברם ואורי תפרו והתקינו רשתות לאחסון הפירות והירקות, ונהנו מהמשחקים ב"רקמה ותפירה".























רז מכין שקיות ואקום לגבינות


אורי ואברם מסתכלים על תחזית אחרונה

כרגע הבנים שוטפים את הסירה ומכיוון שלי יש גימלים עקב ארוע הצלע, אני מנצלת את הדקות האחרונות להפרד מכם.
נצא עוד כשעה לעבר קפו ורדה. בעזרת נפטון, פוסידון וימנג'ה נגיע בעוד כ 6 ימים. עד אז - שימרו על עצמכם ולהשתמע.

זהו, מילאנו דלק, השעה 13:20 ביום שלישי ה 27.11.12 - יוצאים לדרך. צ'או

תגובה 1:

אבי לוי אמר/ה...

לצוות דנא המורחב שלומות.
לא ברור מתי תוכלו לקבל את ההודעה, אך כאן מרחוק, אנחנו מחזיקים אצבעות ומאחלים לכם הפלגה רגועה ומהנה. הצילומים של ההכנות ממש מכניסים אותנו לאווירה. הערב שמענו מג'רי כיצד הוא שוקד להכין לכם את התחזית.
מצפים לקרוא את המשך יומן המסע ואורי, אל תזנח את פינתך, גם כשרק ים מסביב יש מה להציע טיפים לקרוזרים!!!
שמרו על עצמכם, אבי