צרו איתנו קשר במייל:

כתבו לנו למייל שלנו: dana@memail.co.il

יום שלישי, 1 במאי 2012

ה DANA מדגמנת והאי MLJET


החלטנו להישאר ב HVAR לילה נוסף לאחר שביום הראשון לשהותנו בו לא הצלחתי לכבוש את המצודה שמגינה על העיר. כהרגלי, יצאתי לצעידת הבוקר בשש וחצי (עם מטאטאי הרחובות ועובדי הזבל) ושעטתי במעלה ההר לעבר המצודה שעומדת שם מאז המאה ה 16. אבל אפילו מצודות עתיקות לא מוכנות להיכנע בשעת בוקר כה מוקדמת לחיילת בודדת ומעדיפות להרים ידיים כשהשמש ברום ועדת תיירים מתנפלת עליה. אורי שקיווה שאולי לא הבחנתי במצודה נעתר לתחינתי והצטרף אלי לסבב נוסף בשעות אחר הצהריים המוקדמות. את הנוף המדהים הנשקף מהמצודה קיבלתם ברשימה הקודמת....
אז עכשיו תמונה של ה DANA עוגנת בנינוחות במפרץ HVAR.


ביום ראשון ה 29.4.12, הפלגנו ב"אין רוח" מ HVAR ל - OTOK MLJET (האי מלייט) הנחשב ליפה באיי הים האדריאטי. האגדה מספרת שגם אודיסאוס נשבה בקסמי האי ונשאר בו 7 שנים בדרכו חזרה לאיתקה. "הקטע" של האי/עיירה/מקום הכי יפה באדריאטי הוא משהו משותף לכותבת הספר על קרואטיה מסדרת lonely planet  ולי. על כל אחד מהמקומות היא כותבת במילים אחרות שהוא הכי יפה – על האי VIS היא כותבת שכל קרואטי שתשאל ידרג אותו בין 3 הראשונים, על HVAR היא כותבת שהיא העיירה הכי זוהרת ומבוקשת ועל מלייט שהוא היפה ביותר. אז זהו, שכל מקום בו תעגנו, תבקרו, תטיילו בקרואטיה – הוא באמת היפה ביותר!! אבל מלייט היא באמת משהו אחר!! מפרצים סגורים וטורקיזיים, יער סבוך הנושק למים, שבילים מפותלים, אגמים בהם נחים איים קטנים – מין גן עדן שכזה. עגנו בעיירה POLACE ממנה ערכנו טיול רגלי בשבילי היער לאגמים מאלו ויזרו – והרי ניסיון להעביר את היופי הזה:
תצפית על אגם "מאלו" באי מלייט
בדרך פגשנו בקבוצות מטיילים מקומיות בגילאים שונים שהזכירו לנו את קבוצת "שביל ישראל" שלנו הצועדת בעוז כבר כמעט 3 שנים פעם בחודש בהובלתו של צביקה שני ובמאסף מי אם לא נירית אבנרי שלנו.

הרוח הקלה והשמים הבהירים פיתו אותנו להמשיך לעבר מפרץ יפהפה נוסף באי מלייט, Prozura, כאשר בדרך ירדתי לדינגי, התחפשתי לצלמת כאשר אורי, ה DANA והג'ניקר דגמנו לפני הלוך ושוב. אורי התרוצץ הלוך ושוב על הסיפון, מעלה ומוריד את הג'ניקר החדש – באדיבותו של אלון דגן  מ"גל סיילס". לבקשת נציג השייטים, אברהם אורי, הרי ה DANA במלוא תפארתה מפליגה ברוח חרישית עם ג'ניקר יפהפה.



ה DANA מדגמנת הפלגה עם ג'ניקר











ובנימה אישית – כתיבת בלוג זו כתיבה חדשה עבורנו ומשמח אותנו מאד לקבל את התגובות שלכם אם במייל, בבלוג עצמו או בפייסבוק. התברר לנו כי זו דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, לחדש קשרים עם חברים שעקבותיהם היטשטשו עם השנים ולרקום קשרים חדשים עם חברים לדרך ולחלום – אז תודה לכולכם!!

אין תגובות: