צרו איתנו קשר במייל:

כתבו לנו למייל שלנו: dana@memail.co.il

יום שלישי, 12 במרץ 2013

St John & St Thomas - ביקור הצ'ייפים


אמא שלי נהגה לכנות אותנו ( את אורי ואותי) "הקצרים" ואת סמדר אחותי ובעלה לי – "הארוכים". ומכיוון שלארוכים נטייה להוליד ילדים ארוכים ומכיוון ששלושת הבנים הצטרפו לחופשה המשפחתית, הוחלט מראש, כי הזוג המלכותי ישן אתנו בסירה והנסיכים לבית צ'ייפי יחזרו לאחר ארוחות הערב ללינת לילה בחדר יבשתי ששוריין עבורם. הארוכים הגיעו ועזבו בנגלות. ביום ראשון הגיעו סמדר, לי ועמית עם מעט תיקים (כל הכבוד על המשמעת!!!) ועם הרבה במבה, ביסלי, פסק זמן ואגוזי שעמית קנה במיוחד באחת מהחנויות בניו יורק, כדי להביא לנו קצת טעם של בית דרך אמריקה. סמדר אפתה במיוחד לכבוד הארוע את מקלות המלח המפורסמים והטעימים של אמא שלנו, אבל גולת הכותרת היתה ללא ספק קופסת אוזני המן ועוגיות, מעשה ידיה להתפאר של סופיה, אשתו של עמית – אין דברים כאלה – טעים, טעים, טעים!!!! אז אמנם לא התחפשנו אבל בהחלט מילאנו אחר מצוות אכילת אזני המן הרשע.
ממש עם שקיעה,


 לאחר שקיבלנו את פניהם של ראשוני הצ'ייפים עם צלחת פירות, חיוך וחיבוק 

עמית, מיכל ולי

אזני המן ועוגיות מעשה ידיה של סופיה

יצאנו ממפרץ REDHOOK אשר בסנט תומס לעבר מפרץ HAWKNEST  אשר בסנט ג'ון. רצינו שבבוקר הראשון 
שיתעוררו, ייהנו הארוכים משחיית בוקר במפרץ טורקיזי, צלול המוקף חול לבן וקוקוסים – קריבים או לא קריבים?! 


לי ועמית צ'ייפי
סמדר


האחיות לבית כרמי

לי צ'ייפי

לי, סמדר, עמית ומיכל


עמית התלהב מהמאכלים שהוגשו ב"דנא" לארוחת הערב והנציח את הארוחות באדיקות מעוררת התפעלות. 


העוף של מיכל

הדג של אורי

מתן ובן שהגיעו לסנט תומס ביום שני אחה"צ, הצטרפו אלינו לסנט ג'ון במפרץ MAHO ביום שלישי בבוקר. 
מתן ובן מצטרפים ל"דנא"

לצערנו, עם הבנים הגיע גם גשם שנשאר אתנו יומיים כמעט ברציפות והזכיר לנו שאנחנו יכולים לתכנן חופשה משפחתית בקריביים אבל לאלי הים, הרוח והשמים, לעיתים תוכניות משלהם. אז הטורקיז הפך לאפרפר, ולא תמיד ממש ראו מה יש שם מתחת למים כאשר ירדנו לשנרקל ולשחות אבל כולנו שמרנו על מורל גבוה ולעיתים רק אורי ואני נשארנו בקוקפיט ויתר החבורה העליזה נשארה לשמוח בסלון הסירה. 
לי, מתן ובן בסלון

אורי ומיכל בגשם :-(

כאשר השמש יצאה והצ'ייפים אתה – קיבל כל אחד מהבנים הזדמנות לנהוג בסירה ולהוביל אותה למעגן מבטחים (טוב, נו, עם קצת עזרה מאורי..) 
עמית נוהג בדינגי
מתן נוהג ב"דנא"
בן נוהג ב"דנא"






















במהלך היום והערב, אורי והדינגי היו עסוקים בלהסיע נגלות של צ'ייפים הלוך ושוב מהחוף לסירה וחזרה
אורי מסיע הלוך ושוב....

לאחר יומיים בסירה, החליטו הבנים שהם צריכים קצת חופש ממנה וזה הזכיר לי שפעם פעם כשהיינו ילדים, בכוללת הקיבוצית היינו חייבים לנח בצהריים, אז מדי פעם המטפלות הרשו לנו לקחת "חופש מנוחה" – דהיינו יכולנו לא לנח בצהריים. אז זהו – הבנים החליטו שהם צריכים חופש מהחופש בסירה והם חיכו לסמדר ולי בחוף יפהפה ב SMITH BAY בעוד אנחנו מפליגים עם הסירה למעגן הלילה. 
SMITH BAY

עמית משריין מסעדה
לעמית, מומחה מחשבים בהשכלתו ומקצועו, הייה תפקיד קבוע – למצוא את המסעדה הטובה ביותר באזור עגינת הלילה ולשריין לנו מקומות. 

אנחנו חשבנו שכבר למדנו הכל על התקשרות לרשתות אלחוטיות אבל עמית לימד אותנו כמה טריקים נוספים שבהחלט משפרים את איכות וכמות הקליטה שלנו.













האחים צ'ייפי - עמית, מתן ובן


בערב האחרון בו היינו כולנו יחד, חגגנו לסמדר יום הולדת והנצחנו אותה עם שני זוגות העגילים והכובע שהיא קיבלה מאיתנו לכבוד הארוע.
סמדר עם מתנות יום ההולדת
בבוקר  ה 8.3.(שזה היום האמיתי של יום הולדתה), היא קיבלה נשיקה מלי 

 ונראה שהיא בהחלט מאושרת 
את היום האחרון, לאחר שבן ומתן נסעו, בילינו שוב בסנט ג'ון והפעם ב GREAT CRUZ BAY  ורק עם ערב חזרנו לעגינה   במפרץ REDHOOK.
בסיכום השבוע נספרו מספר גבוה למדי של חבטות שלי וסמדר חטפו בראש מהתקרה של הקבינה שלהם ומהמסגרת של הבימיני בקוקפיט (למרות שהם קיבלו הקצבה של 3 חבטות בלבד)...וסוכם שלמרות הכל יש כמה יתרונות ל"קצרים" על פני ה"ארוכים" כאשר מדובר בחיים ביאכטה.  הצ'ייפים קיבלו צל"ש על חסכנותם במים שאפשרה לנו להימנע מכניסה למרינות במשך כל השבוע שלנו יחד וכולנו יחד סיכמנו שזה הייה שבוע נפלא!
נפרדנו בחיבוקים ונישוקים כאשר הצ'ייפים פונים לבילוי יום ב CHARLOTTE AMALIE ואנחנו שמים פעמינו ל CANEEL BAY בסנט ג'ון לסדורי יציאה מאיי הבתולה האמריקאיים והפלגה ל JOST VAN DYKE  באיי הבתולה הבריטיים.


4 תגובות:

נעמה אמר/ה...

היומולדת הוא ב-8.3. ה-8.8 זה יומולדת של מישהו אחר במשפחה, המוכר לך... (למעשה של שניים).

אורי ומיכל דנא אמר/ה...

תודות על התיקון - וא כבר הוכנס לבלוג. אכן ה 8.8 הוא יום הולדתם של סלע שלנו וזוהר האחיינית המדהימה שלנו.

Abodarcho אמר/ה...

אורי ומיכל היקרים, תודה על ההתמדה בבלוג. אתם מספקים לי חומר קריאה מעולה לשירותים. וגם תקווה לפנסיה... יוחנן. נ.ב את ה "קיי" העקשן הזה פשוט לא הצלחתי למחוק. k

Abodarcho אמר/ה...

אורי ומיכל היקרים, תודה על ההתמדה בבלוג. אתם מספקים לי חומר קריאה מעולה לשירותים. וגם תקווה לפנסיה... יוחנן. נ.ב את ה "קיי" העקשן הזה פשוט לא הצלחתי למחוק. k