צרו איתנו קשר במייל:

כתבו לנו למייל שלנו: dana@memail.co.il

יום חמישי, 19 באפריל 2012

יוצאים לדרך - "לפעמים חלומות מתגשמים"....

"לפעמים חלומות מתגשמים"....
עטופים בטונות של אהבה, מנושקים ומחובקים מכל כיוון, מלווים בכל הברכות, האיחולים והפירגון של בני משפחתנו, ידידינו וחברנו,יצאנו לדרך ביום שלישי ה 17.4.12.
בשבועות האחרונים היינו עסוקים בעיקר באריזת הבית שלנו על חפציו וזיכרונותיו מ 20 השנים בהן התגוררנו בו. אורי התקין מערכת השקיה ממוחשבת לגינה שנהנתה במשך השנים מהשקיה ידנית בלתי מסודרת אך עם הרבה אהבה ושנינו טבענו באין ספור סידורים קטנים וגדולים אך בעיקר בילינו, ארחנו והתארחנו עם בני משפחה וחברים כדי להטעין את הנפש בכמה שיותר חום לפני הפרידה הממושכת. 
שולחן הסדר המצולם רגע לפני שהסבנו סביבו - 

מצוידים בספרית מוסיקה במחשב הנייד הכוללת מעל 4,000 שירים מכל הזמנים והסגנונות שהוכנה על ידי בננו סלע באהבה ובתשומת לב רבה, בתמונות מגנטיות של פאר היצירה – אלון, נכדנו המקסים שזה עתה מלאו לו 5 חודשים והוא כבר ממש גדול והתחיל ללכת לבית התינוקות, יצאנו להגשים את חלומנו, כאשר בארץ נשארים כל אהובינו ויקירנו והארץ שלנו,  שבשגרה כולנו אוהבים לקטר עליה, נראית יפה מתמיד, אביבית, ירוקה ופורחת, וניחוחות עצי ההדר ממלאים את האוויר, כאילו הטבע כולו התגייס כדי להטביע בנו את רישומו לקראת הפרידה הממושכת. 
ולראיה, תמונות אלו צולמו בחצר ביתנו, ימים ספורים לפני הנסיעה - 




אז נכון – "לפעמים חלומות מתגשמים"... וזה כיף לא נורמאלי אבל גם קצת צובט בלב...
אמש, לאחר שפתחנו את ההאצ'ים, אווררנו ופרקנו את מטעננו, סידרנו הכל בלוקרים ובארונות והסירה הפכה שוב לבית נעים, הרמנו כוסית לכבוד המסע וחשבנו כמה שונה המסע הזה מהמסע אליו יצאנו לפני 35 שנה. אז היינו זוג צעיר, אורי חזר שנה קודם לכן מחציית האטלנטי לברזיל על סיפון האנטינאה, נישאנו, עבדנו שנה באילת ויצאנו לדרך בלי תכנית ובלי לוח זמנים, כאשר כל אחד נושא על גבו תרמיל גב שנקנה מתיירים שהתארחו אצלנו בבית.
היום... רק תיק התרופות שוקל יותר מהתרמיל שנשאנו אז במשך 3 שנים של מסע חובק עולם. מכיוון שהמסע הזה יותר מתוכנן וחלקים ממנו יחפפו את המסע הקודם, יש לי תחושה שעוד נשוב ונעלה זיכרונות והשוואות מאז לעכשיו....

2 תגובות:

ענת מנור אמר/ה...

היי מיכל ואורי,
שמחתי לקרוא את הידיעה הראשונה שלכם ולשמוע כי אתם כבר ממומקים יפה בסירתכם.

אהבתי את הזוית של להתסכל על הדברים היום לעומת איך הם נראו פעם בעוד החלום הוא חלום שהתחיל אז מזמן.

נשיקות,
ענת

תרמיל גב אמר/ה...

גם אני שמחתי כי יש פה עניין מאוד רציני שעומד על המאזניים ואסור לוותר.