צרו איתנו קשר במייל:

כתבו לנו למייל שלנו: dana@memail.co.il

יום שלישי, 13 במרץ 2012

התארגנויות אחרונות בארץ - מרץ 2012

מרץ 2012 - ההכנות למסע בעיצומן.
בסוף ינואר חזרנו מהתערוכה בדיסלדורף עם ידע עדכני, המלצות לרב, כרטיסי ביקור ושלל מפות אדמירליות ומפות דיגיטליות.
אחותי סמדר המתגוררת בארצות הברית ובאה לביקור בתחילת מרץ, קיבלה על עצמה משימה חד פעמית, להביא במזוודותיה ציוד ימי רב שרכשנו באתרי אינטרנט שונים  בארצות הברית בעלות נמוכה משמעותית מעלותם בארץ או  ממחירי ההנחה של התערוכה בדיסלדורף.
הצטיידנו ב AIS650 (קולט ומשדר) של RAYMARINE כדי שיתחבר כהלכה למערכות הקיימות בסירה, מד חום פשוט למנוע כי אורי לא מוכן בשום אופן להסתפק בנורת האזהרה שתדלק כאשר חום המנוע כבר יהיה גבוה כדי להתריע, למרות אמירותיו הנחושות של היצרן כי זה החיווי העכשוי והוא מספיק בהחלט, עוגן צף שנשמח אם לא יתפתחו תנאים בהם נשתמש בו אך חשוב שיהיה ברשותנו במסע כגון זה ופרופלור רזרבי.
כדי לא להגזים בהעמסת יתר על סמדר ולא לנצל יתר על המידה את הרתמותה למסע שלנו, הזמנו לארץ  גנרטור רוח כדי להגביר את יכולת ייצור החשמל של הסירה, התבייתנו" על ה AIR BREEZE MARINE.
רכשנו טלפון לוויני Inmarsat של IsatPhone pro באדיבותו ושירותו של רון יציב, כדי לשמור על קשר גם בלב ים וכדי לקבל תחזיות מזג אוויר עדכניות בכל עת שנזדקק להן.
אלון דגן תופר לנו מגיני שפריצים שימתחו על הרלינג בשליש האחורי של הסירה והבטיח שבחלקם הפנימי יהיו מספיק כיסים להחזיק את בקבוקי היין והבירה שינעימו את ערבי האטלנטיק. כמו כן מכין לנו אלון מפרש ג'ניקר שיסייע להפלגה ברוחות גביות.
כדי לעקוב ביתר תשומת לב על צריכת החשמל  בסירה הצטיידנו power management panel של חברת סטרלינג.
גם חנויות הברגים, וחלקי החילוף שליד התחנה המרכזית לא יוצאות נפסדות. אורי שרשמיו מהסירה הקודמת בת 28 השנים השאירו עליו חותם עמוק, מסרב להפנים שאנחנו יוצאים לדרך עם סירה חדשה וממלא את המזוודות בבנדים, ברגים, פינים, שקלים וברזלים נוספים מסוגים ומתכות שונות...
במקביל הזמנו מחברת "אמיתי" קורס פרטי ויסודי לעזרה ראשונה. סיוון לוי המקסים מקיבוץ שער העמקים שהשתחרר זה עתה מהצבא, עובר אתנו על כל גורמי הטראומה, חנק, אובדן הכרה ונשימה וכמובן מלמד אותנו כיצד להתמודד בכל מצב. תובנה מתסכלת ראשונה - כמעט בכל מצב, מיד אחרי פתיחת נתיב אוויר מומלץ להזמין אמבולס ולפנות את הנפגע לבית חולים. מכיוון שאופציה זו לא תעמוד לרשותנו בלב ים, אורי  מבחינתו כבר מוכן לפתוח ורידים ולהכניס אינפוזיה, להשתמש בדפברילטור חשמלי כדי להחזיר את הלב לפעימה סדירה ולקדוח בגולגולת כדי לשחרר לחץ תוך מוחי. סיוון עסוק בלצנן את התלהבותו הרפואית להציל את כל הנפגעים ולהזכיר לו שסיכוני הסיבוך והזיהומים האפשריים עולים על כשר האלתור שלו וכדאי לשוב ולהתרכז בנסיונות החייאה מקובלים....
המסלול ותחנותיו השונות מתחיל לקרום עור וגידים. תאריכים מתחילים להתיצב בעיקר כדי לסכם עם שותפינו להפלגה מגיברלטר לקנריים ומהקנריים לקריביים מתי נפגשים ועם מי.
בשלב זה כבר ברור שרז  דנא (האחיין המקסים שלנו) הצעיר והחזק שבחבורה, יצטרף להפלגה מהקנריים לקריביים בעוד שאברהם אורי, יצטרף לשתי ההפלגות - מגיברלטר לקנריים ומהקנרים לקריביים כאשר בין שתיהן תהייה הפוגה של כחודש וחצי בה אברהם ישוב למשפחתו ועבודתו ואנחנו בחלק מהזמן נבוא לבקר את ילדינו ונכדנו ולחגוג יחד את חגי תשרי ובחלק מהזמן נערוך את ההכנות הנדרשות לחציית האטלנטי.
לפיכך, הוחלט והוסכם כי את הקטע שבין גיברלטר לקנריים נפליג בין סוף אוגוסט  ועד ה 12.9.2012 ומהקנרים נצא לעבר הקריבים בתחילת דצמבר.
ולכן... בחודשי האביב והקיץ, החל מתחילת מאי ועד סוף אוגוסט נשייט בים התיכון, לאורך חופה הדרומי של קרואטיה, מונטנגרו, אלבניה, האיים היונים, סיציליה, סרדיניה וקורסיקה, חופי ספרד והאיים הבלאריים.
בני משפחה, ידידינו ומכרינו, מוזמנים לסמן מקום במפה ולהצטרף אלינו במקום ובזמן המתאים לכם!!! מי שכבר התארח אצלנו בבית או ביאכטה יודע שההזמנה היא מכל הלב וכוללת Full board
מי שלא הספיק עדיין, מוזמן לנסות.

2 תגובות:

etipaz אמר/ה...

ממש להתקנא
אפשר כבר לשמוע רחש הגלים המתנםצים אל היאכטה אולי גם אנחנו נקפוץ לבקור קצר בחודשי האביב או הקיץ
הרבה הצלחה וכייף אתי-פז

Unknown אמר/ה...

תיאור האילטורים הרפואיים של אורי הצחיקו אותי עם דמעות