צרו איתנו קשר במייל:

כתבו לנו למייל שלנו: dana@memail.co.il

יום שני, 2 בינואר 2012

קצת היסטוריה...

פעם, פעם כשהיינו ממש צעירים, הייה אורי אחד מחברי הצוות של האנטינאה, סירת מפרש ששטה בהנאה באגמי אירופה עד שחבורה של 4 קיבוצניקים החליטה שהגיעה שעתה לחצות את האטלנטי כדי לרקוד סמבה בקרנבל בברזיל. (מצ"ב קישור סיפורי מסעם של הקיבוצניקים בעקבות קולומבוס, כפי שהתפרסם בזמנו במעריב)   
  http://www.optimist.co.il/סיפורי-מסע/סיפורי-אנטינאה
לימים, יצאנו אורי ואני לטיול בעולם, טיול שארך 3 שנים וחלקים גדולים ממנו התנהלו על יכטות של אחרים כאנשי צוות ולעיתים סתם כטרמפיסטים. את חלומנו המשותף לחצות יחד את האטלנטי - לא הגשמנו אז והוא נשאר נטוע אי שם בנבכי הנפש.
בשנת 2005 התקרבנו מעט לחלום כאשר רכשנו את יכטת "ליאורה", איתה הפלגנו במימי הים התיכון, במפרציה המדהימים של תורכיה, בין איי יוון הקסומים ואף את תעלת סואץ חצינו במסגרת הרד מד בשנת 2006 (מסע שתועד על ידי גדי אייזן וגלעד רשף שהצטרפו ליאכטה שלנו, בתכנית עושים גלים).
למרות אהבתנו הרבה ל"ליאורה" ולעובדה שכבר הכרנו את כל יתרונותיה, גניחותיה, מכאוביה ותחלואיה, כשהלחטנו כי בשלו התנאים וחלומות צריך להגשים, התחלנו לבחון אותה בעיניים קצת יותר בקורתיות כדי להחליט מה נדרש לה כדי לעמוד בתנאי המסע לים הקריבי.
לאחר ששקלנו את היתרונות והחסרונות של החלופות שעמדו בפנינו, החלטנו כי נכון יהיה לנו להפרד לשלום מה"ליאורה" ולרכוש סירה חדשה.
ביקורים בתערוכות, שיחות עם יבואנים, חברים ובעלי יאכטות מיצרנים שונים, הביאו אותנו בסופו של תהליך, לבחור  יכטה מתוצרת אלאן הסלובנית, IMPRESSION 444. הסירה הושקה במאי 2011 ולאחר השתתפותה המכובדת בתערוכה, זכינו לקבלה בליווין הצמוד, המקצועי והאוהב של שרון (שפינט) ורעות (הדן) - סיראי

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

רציתי לקרוא על ההפלגה של אורי
באנטינאה אבל הקישור לא עובד
:)
חיים